Urzad Miejski Strzelno Wyszukiwane słowo:


Licznik odwiedzin
6203195
od 02 marca 2005



Urząd Miejski w Strzelnie » Praca

Burmistrz Strzelna ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze pracownika ds. utrzymania czystości i porządku w gminie (3/4 etatu) i bezpieczeństwa i higieny pracy (1/4 etatu)

 

Strzelno, dnia 12 października 2012 r.

 

Burmistrz Strzelna

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

pracownika ds. utrzymania czystości i porządku w gminie (3/4 etatu) i bezpieczeństwa i higieny pracy (1/4 etatu)

Urzędu Miejskiego w Strzelnie

z siedzibą w Strzelnie przy ul. Cieślewicza 2

 

  1. Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane: ochrona środowiska lub kierunki pokrewne z ochroną środowiska i gospodarką odpadami, administracja, prawo, organizacja i zarządzanie, bezpieczeństwo i higiena pracy, oraz spełnienie wymogów określonych w § 4 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, 1 rok stażu pracy,
  2. Zakres wykonywanych zadań:
    - na stanowisku pracownika ds. bezpieczeństwa i higieny pracy:
    ·   dokonywanie przeglądów warunków pracy w zakładzie,
    ·   dokonywanie okresowych ocen i analiz stanu bhp oraz sporządzanie
        w tym zakresie stosownej dokumentacji,
    ·   występowanie do przełożonych z wnioskami dotyczącymi stwierdzonych
        zagrożeń wypadkowych i szkodliwości zawodowych oraz uchybień 
        w zakresie bhp,
    ·   prowadzenie rejestru wypadków przy pracy, oceny ryzyka zawodowego
        na stanowiskach pracy prowadzenie dokumentacji postępowań
        powypadkowych i odszkodowawczych pracowników zakładu,
    ·   przeprowadzanie szkoleń pracowników szkoły w zakresie
        obowiązujących przepisów bhp i p.poż. oraz prowadzenie związanej
        z tym dokumentacji,
    ·   udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i
        instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa pracy oraz
        wprowadzanie ich w życie zgodnie z obowiązującymi przepisami
        prawa sporządzanie sprawozdań zgodnie z ustalonymi w placówce
        zasadami.

    - na stanowisku pracownika ds. utrzymania czystości i porządku w gminie:
    ·   całkowita realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu
        porządku i czystości oraz nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli
        nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku, a w
        przypadku stwierdzenia niewykonywania obowiązków, wydawanie
        decyzji nakazujących wykonywanie obowiązku,
    ·   prowadzenie spraw w zakresie gospodarki odpadami na terenie gminy,
    ·   zapewnienie warunków niezbędnych do ochrony środowiska przed
        odpadami oraz dbanie o utrzymanie porządku i czystości na terenie
        gminy,
    ·   prowadzenie ewidencji bezodpływowych zbiorników na nieczystości
        płynne, przydomowych oczyszczalni ścieków, ewidencji umów o odbiór
        odpadów komunalnych, kontroli przestrzegania przepisów dotyczących
        utrzymania czystości i porządku w gminie,
    ·   opracowywanie projektów aktów prawa wynikających z zajmowanego
        stanowiska pracy,
    ·   sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania
        stanowiska,
    ·   prowadzenie ewidencji naliczeń i wpłat i windykacja należności.

  3. Znajomość przepisów: Ustawa prawo ochrony środowiska, Ustawa o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Ustawa o odpadach, Kodeks pracy, Rozporządzenia Rady w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
  4. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
    1) list motywacyjny;
    2) życiorys – curriculum vitae;
    3) kwestionariusz osobowy*;
    4) kserokopie świadectw pracy;
    5)kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
    6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych*;
    7) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie*;
  5. Dodatkowe dokumenty aplikacyjne:
    1) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
    2) referencje;
    3)  inne dokumenty potwierdzające przydatność do pracy na danym stanowisku.
  6. Termin składania dokumentów aplikacyjnych: do dnia 22 października 2012 r., godz. 15:15. 
  7. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

                                                                                  Burmistrz Strzelna
                                                                                            /-/
                                                                                    Ewaryst Matczak


Uwagi:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Strzelnie lub przesłać drogą pocztową  w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko pracownika ds. pracownika ds. utrzymania czystości i porządku w gminie i bezpieczeństwa i higieny pracy Urzędu Miejskiego w Strzelnie. na adres: Urząd Miejski w Strzelnie, ul. Cieślewicza 2, 88 – 320 Strzelno. Termin składania dokumentów aplikacyjnych upływa 22 października 2012 r. o godz. 15:15.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Strzelnie po upływie wskazanego powyżej terminu do składania dokumentów nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie opublikowana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.strzelno.pl
Informacja
o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.strzelno.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Strzelnie.
* Kwestionariusz osobowy, wzór oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji oraz oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie pobrać można osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Strzelnie, pok. nr 7, ul. Cieślewicza 2 lub na stronie internetowej www.strzelno.pl, www.bip.strzelno.pl .

 



Lista załączonych plików      
Wzór oświadczenia o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (11kB) pobierz pokaż
Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych (25.5kB) pobierz pokaż
Kwestionariusz osobowy (53kB) pobierz pokaż
Ogłoszenie o konkursie (172.7kB) pobierz pokaż

Redaktor:

Piotr Łuczak

Ilość wyświetleń:

1557

Źródło:

Jarosław Marek

Ostatnia zmiana:

2012-10-15 08:55:57

Utworzony:

2012-10-12 14:53:24

Historia zmian


Sputnik Software